وبلاگ

سطل زباله چوبی و معرفی مزایای آن

سطل زباله چوبی

سطل زباله چوبی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عناصر در طراحی مبلمان شهری و مبلمان فضای باز به شمار می‌آید. این سازه نه فقط در پاکیزگی محیط‌زیست تأثیر چشمگیری می‌گذارد بلکه درصورتی‌که به شکل متفاوت طراحی شود منجر به زیباتر شدن شهر نیز می‌گردد. به همین جهت قادر هستید چنین آلمانی را در روف‌گاردن، محوطه‌سازی آپارتمان یا ویلا، همین‌طور در فضاسازی شهری مورداستفاده قرار دهید. ازآنجایی‌که زندگی شهری مدرنیته شده است در حال حاضر در کلیه مراکز عمومی و جاهای پر رفت‌وآمد می‌توان انواع سطل زباله چوبی مدرن را مشاهده کرد. آنها از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. این سطل زباله در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون تولید و اجرا می‌شود و شما قادر به سفارش سازه مدنظر خود با اندازه‌های معین و در رنگ دلخواه خواهید بود.

ویژگی‌های سطل زباله باکیفیت چوبی

سطل زباله چوبی از جمله تجهیزات شهری لازم است که از آن برای تمیز نگه‌داشتن محیط‌زیست استفاده می‌شود. این محصول به‌گونه‌ای طراحی و تولید شده است که از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. تخلیه و دفع زباله‌های آن به‌راحتی و آسانی امکان‌پذیر است. ازآنجایی‌که در مقابل تغییرات دمایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد به همین جهت دچار شکستگی و یا پوسیدگی نخواهد شد. این کالا در شرایط آب‌وهوایی مختلف به کار می‌رود و میزان مقاومت آن در مقابل فرسودگی و تخریب بالا است. لازم به ذکر است دهانه آن به شکلی ساخته شده است که شهروندان خیلی راحت می‌توانند زباله و مواد اضافی را در داخل آن بریزند. به‌علاوه ارتفاع سطل چوبی زباله به‌اندازه‌ای بوده که افراد در زمان استفاده از آن با مشکل روبرو نمی‌شوند.

کاربردهای سطل زباله چوبی

سطل زباله چوبی که از زیبایی منحصربه‌فرد و طراحی فوق‌العاده برخوردار است را می‌توان در معابر شهری و پارک‌ها مورداستفاده قرارداد. انتخاب مبلمان شهری که توسط برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شود به‌منظور استفاده در پارک‌ها به‌عنوان بهترین و مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌آید. به دلیل اینکه در زمان ساخت آن اصول ارگونومیک کاملاً رعایت شده است. برای تولید چنین المان‌هایی چوب جزء متریال اصلی محسوب می‌شود. ترکیب چوب، فلز و بتن با یکدیگر به طراحی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. زیباسازی شهری و پارکی به همراه محافظت از آلودگی محیط‌زیست از مزیت‌های مورداستفاده قراردادن سطل زباله هستند. این سطل زباله با استفاده از چوب طبیعی ساخته شده است به همین دلیل با فضای پارک دارای هماهنگی بسیار مناسبی است و حس خوب و آرامش بخشی را در محیط ایجاد می‌نماید.

اهمیت استفاده از سطل چوبی زباله

به‌منظور رفاه حال شهروندان و همچنین رعایت بهداشت بسیار مهم است که از باکیفیت‌ترین سطل زباله‌ها استفاده شود. سطل زباله چوبی از جمله گزینه‌های بسیار مناسبی است که در معابر عمومی و پارک‌ها به کار گرفته می‌شود. چرا که چوب یکی از پرطرف‌دارترین متریال‌ها بوده که به‌غیراز دوام بالا زیبایی و گرمی بی‌نظیری هم دارد که با استفاده از آن محیط به طور ویژه لوکس و مدرن خواهد شد. به‌گونه‌ای که افراد از نظر روحی آرامش پیدا می‌کنند و استرس را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. همچنین چون این سطل زباله طبیعی است و در ساخت آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است سلامتی افراد را تهدید نمی‌کند. چوب یکی از مواد و مصالحی است که تجزیه‌پذیر زیستی بوده و هیچ‌گونه صدمه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کند.

انواع سطل زباله ساخته شده با چوب

سطل زباله چوبی و انواع آن در مراکز عمومی، مراکز تجاری، پارک، مکان‌های پر رفت‌وآمد و غیره قابل‌مشاهده هستند. این سازه که یکی از عنصرهای اساسی در فضاسازی شهر است نقش بسیار مهمی را در پاک‌سازی محیط‌زیست ایفا می‌کند. علاوه بر این، سطل زباله‌هایی که برای ساخت آنها از چوب استفاده شده است دارای طرح‌بندی‌های گوناگونی هستند. به‌کاربردن هر یک از آنها در مکان‌های گوناگون و با شکل ظاهری متنوع امکان‌پذیر است. لازم است این نکته را ذکر کنیم که کلیه سطل زباله‌های ساخته شده با چوب مقاومت بالایی در مقابل عوامل خارجی از قبیل سرما یا گرمای هوا، بادوباران و همچنین تابش مداوم نور خورشید دارند.

مزایای استفاده از سطل‌های چوبی زباله

چوب مرغوب به‌کاررفته در تولید و ساخت سطل‌های چوبی زباله باعث شده است تا به‌عنوان بهترین محصول شناخته شوند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین مزایای سطل‌های زباله چوبی این است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کالا با محیط‌زیست سازگاری دارد و به بهترین شکل ممکن مانع آلوده شدن محیط می‌شود. به‌غیراز تمیز نگه‌داشتن فضا برای مدت‌زمان طولانی کیفیت و زیبایی اولیه خود را حفظ می‌نماید. از دیگر مزایای این کالا می‌توان به اجرا آسان آن اشاره کرد. همچنین می‌توان آن را خیلی سریع و در کوتاه‌ترین زمان نصب کرد. طراحی و تولید آن در رنگ‌های متنوع، طرح‌ها و مدل‌های مختلف نیز یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است.

 سطل زباله مرغوب چوبی و قیمت آن

قیمت سطل زباله چوبی براساس اندازه و ابعاد تعیین می شود. در صورتی که قصد خرید یا سفارش این محصول را دارید باید سایز آن را متناسب با فضایی انتخاب کنید که نیازمند سطل زباله است. ابعاد و سایزی که انتخاب می شود قیمت کالا را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی می توان گفت که میزان قیمت سطل زباله ساخته شده با چوب در مقایسه با کیفیت بالا آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. مجموعه پارس آرای کوهستان به‌عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه ساخت تجهیزات لوکس چوبی برای فضای باز فعالیت دارد. پارس آرای کوهستان به‌واسطه به‌کارگیری هم‌زمان دو عنصر دانش و مهارت، توانسته است از بسیاری برندهای مشابه پیشی بگیرد. ما در این مجموعه انواع محصولات و سازه‌های چوبی را برای شما ساخته و پروژه‌های بزرگ را در این زمینه اجرا می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X