وبلاگ

مدل‌های جدید سطل زباله شهری | زیبایی و پاکیزگی شهر با محصولات برند آرا

تحول در چهره شهر با مدل‌های جدید سطل زباله شهری آرا

در شهرهای مدرن بهترین روش برای حفظ نظافت مناطق مختلف استفاده از سطل زباله شهری است. مدل‌های جدید سطل زباله شهری پارس آرای کوهستان باتوجه‌به محیط استفاده، طراحی متفاوتی دارند. در مناطقی که نیاز به طراحی و ساخت مدل‌های کوچک باشد ایده‌های مرتبط با طراحی این محصولات نیز قابل تنظیم هستند.

مکان سطل زباله شهری باید به‌گونه‌ای برای قرارگیری طراحی شود تا باعث ایجاد سد معبر و آزار و اذیت برای خودروها و یا عابران نشود و درعین‌حال حمل و تخلیه آن نیز آسان باشد. به‌عنوان‌مثال مخازن زباله پارکی به طور معمول در کنار نیمکت‌های پارکی تعبیه می‌شوند، زیرا هم دسترسی راحت‌تری برای شهروندان در زمان استراحت فراهم می‌کنند و هم اینکه مزاحمتی برای آن‌ها در زمان استفاده از فضای پارک ایجاد نخواهند کرد. به‌منظور جلوگیری از ورود نزولات جوی، گاهی اوقات برای این محصولات سقف یا درپوشی در نظر گفته می‌شود و برای سهولت در تخلیه نیز مخزن را به‌صورت پاندولی طراحی می‌کنند.

بررسی مدل‌های جدید سطل زباله شهری پارس آرای کوهستان

مدل‌های جدید سطل زباله شهری گروه صنعتی پارس آرای کوهستان بسیار اقتصادی و بادوام بوده و در اماکن عمومی مانند پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری اداری و خیابان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. با درنظرگرفتن تنوع اقلیمی و جغرافیایی کشورمان، طراحی و تولید این محصولات در مدل‌های زیبا و با قیمت‌های مختلفی صورت‌گرفته تا افراد با هر سلیقه و سطح مالی امکان خرید محصول دلخواه خود را داشته باشند. در ادامه این قسمت، به بررسی مدل‌های جدید سطل زباله شهری مجموعه پارس آرای کوهستان می‌پردازیم.

سطل زباله آراج؛ مقاومت بالا در برابر بارش باران

سطل زباله آراج، از مدل‌های جدید سطل زباله شهری مجموعه پارس آرای کوهستان و از جنس چوب DouglasFir/Thermo pine و با مقطع ۴۲*۲۰ میلی‌متر است. در طراحی و ساخت سطل زباله آراج از روغن پوشش حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی استفاده می‌شود.

پایه‌های این مخزن زباله، از تسمه فولادی نورد شده ساخته شده است و مخزن آن نیز از ورق فولادی است. یکی از دلایل نصب درپوش مخزن از ورق فولادی، محافظت از این سطل زباله در برابر نزولات جوی است. آراج همچنین بلبرینگی برای حرکت روان مخزن دارد. مخزن و بدنه آراج تماماً با پوشش رنگ الکترواستاتیک طراحی و تولید شده است و در ساخت آن از پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز استفاده کرده‌اند.

سطل زباله آراز؛ امکان چرخش مخزن برای تخلیه آسان زباله

سطل زباله آراز، از مدل‌های جدید سطل زباله شهری گروه صنعتی پارس آرای کوهستان است که در مقایسه با سایر محصولات وزن کمی یعنی ۴۰ کیلوگرم دارد. جنس چوب سطل زباله آراز، Spruce/DouglasFir و مقطع آن نیز ۹۰*۲۰ میلی‌متر است. سطل زباله آراز روغن پوشش حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید دارد.

پایه‌های این سطل زباله از پروفیل فولادی بوده که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده‌اند. سطل زباله آراز، امکان چرخش مخزن برای تخلیه آسان زباله را دارد و همچنین در طراحی آن میله نگهدارنده‌ای درون مخزن برای قراردادن کیسه‌زباله دارد. آراز همچنین پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز دارد. گنجایش این سطل زباله ۵۰ لیتر است.

سطل زباله آراکس تک مخزن؛ بدنه‌ای با پوشش تمام الکترواستاتیک

سطل زباله آراکس تک مخزن، از مدل‌های جدید سطل زباله شهری مجموعه پارس آرای کوهستان است. جنس چوب این سطل DouglasFir/Thermo pine و سطح مقطع آن نیز ۴۲*۴۲ میلی‌متر است. این سطل زباله دارای روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی است. مخزن این سطل از ورق فولادی نورد شده ساخته شده است و پیچ‌های استیل به‌منظور اتصال چوب به فلز دارد.

از مشخصات سطل زباله تک مخزن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گنجایش: ۳۵ لیتر
  • ارتفاع: ۱۰۰ سانتی‌متر
  • طول: ۶۰ سانتی‌متر
  • عرض: ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵ کیلوگرم

سطل زباله آراکس دو مخزن؛ از مدل‌های جدید سطل زباله شهری با امکان دسترسی راحت

سطل زباله آراکس، از مدل‌های جدید سطل زباله شهری مجموعه پارس آرای کوهستان است که به دلیل داشتن دو مخزن، دسترسی شهروندان را برای ریختن زباله راحت‌تر می‌کند. این سطل‌های زباله برای استفاده در فضاهای عمومی بزرگ مانند بوستان‌ها، بهترین گزینه هستند. سقف این سطل زباله به‌گونه‌ای طراحی شده است تا در برابر بارش‌های جوی نظیر باران و برف مقاومت داشته باشد.

جنس چوب سطل زباله آراکس، DouglasFir/Thermo pine و سطح مقطع آن ۴۲*۴۲ میلی‌متر است. سطل زباله آراکس، روغن پوشش محافظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی دارد. مخزن این سطل زباله از ورق فولادی نورد شده ساخته شده است و پیچ‌های استیل به‌منظور اتصال چوب به فلز دارد.

مشخصات سطل زباله آراکس دو مخزن نیز به شرح زیر است:

  • گنجایش: ۷۰ لیتر
  • ارتفاع: ۱۰۰ سانتی‌متر
  • طول: ۱۱۵ سانتی‌متر
  • عرض: ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۵ کیلوگرم

سطل زباله آرمه

جنس چوب سطل زباله آرمه، DouglasFir/Thermo pine و سطح مقطع آن نیز ۹۰*۲۰ میلی‌متر است. سطل زباله آرمه از مدل‌های جدید سطل زباله شهری گروه پارس آرای کوهستان است که روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی دارد. پایه‌ها، مخزن و درپوش این سطل زباله از ورق فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. سطل زباله آرمه، بلبرینگی برای حرکت روان مخزن و همچنین پیچ‌های استیل به‌منظور اتصال چوب به فلز دارد.

از دیگر مشخصات این سطل زباله نیز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گنجایش: ۶۰ لیتر
  • ارتفاع: ۹۰ سانتی‌متر
  • طول: ۶۵ سانتی‌متر
  • عرض: ۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۵ کیلوگرم

خرید مدل‌های جدید سطل زباله شهری از پارس آرای کوهستان

طراحی و تولید سطل‌های زباله شهری باتوجه‌به ابعاد و اندازه و همچنین متناسب با موقعیت قرارگیری آن‌ها انجام می‌شود. مخازن زباله بهتر است آشکار باشند؛ اما مزاحمتی را برای شهروندان ایجاد نکنند. مثلاً در فضاهای خطی خیابان، این محصولات در فواصل ۳۰ تا ۵۰ متری قرار می‌گیرند؛ اما در مکان‌هایی مانند غذاخوری‌ها، سینماها و شیرینی‌فروشی‌ها می‌توان تعداد آن‌ها را افزایش داد. طراحی سطل زباله باید به‌گونه‌ای باشد که از خارج‌شدن شیرابه زباله‌ها و پخش شدن در محیط اطراف جلوگیری کند.

پارس آرای کوهستان، بزرگ‌ترین مرجع طراحی و تولید آیتم‌های مبلمان شهری مانند سطل زباله شهری است. از جمله ویژگی‌های مدل‌های جدید سطل زباله شهری مجموعه پارس آرای کوهستان می‌توانیم به استفاده از مواد اولیه مرغوب، توجه به‌سهولت در تخلیه، پایداری در برابر مواد آتش‌زا و همچنین توجه به استفاده از رنگ‌هایی متناسب با محیط اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X