وبلاگ

سطل زباله ویلایی | آیتمی که می‌تواند ویلای شما را لوکس‌تر کند

سطل‌های زباله ویلایی؛ یک مبلمان باغی پرکاربرد

یکی از آیتم‌های پرفروش مبلمان باغی، سطل زباله ویلایی است. این سطل‌ها متناسب با متریال چوبی به‌کاررفته در خود، مقاومت بالایی در برابر انواع تغییرات آب‌وهوایی دارند و برای انواع سبک‌های دکوراسیون مناسب‌ هستند. سادگی این نوع از مبلمان باغی، علاوه بر بهبود شرایط نظافت باغ‌ها، عامل مهمی در افزایش زیبایی چیدمان فضای خارجی این محیط‌ها دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع سطل‌های زباله ویلایی آشنا شویم.

سطل زباله ویلایی؛ آیتمی مناسب برای معماری مدرن فضاهای باز

سطل‌های زباله ویلایی یکی از مهم‌ترین عناصر مبلمان فضای باز، مبلمان هتلی، تجهیز دکوراسیون مراکز خرید هستند. این سطل‌ها باتوجه‌به امکان ساخت طرح‌های مینیمال و متناسب با فضای مدرن شهری، محبوبیت بالایی در بین صاحبان ویلا و فضاهای باز شهری پیدا کرده‌اند.

سطل زباله ویلایی چیست؟

سطل‌های زباله ویلایی بیشتر برای روف‌گاردن باغ‌ها و محوطه‌سازی باغ و ویلا استفاده می‌شوند، از یک مخزن داخلی، یک فریم فلزی مستحکم متصل به زمین و بدنه چوبی ساخته شده‌اند. سایز متوسط این نوع از سطل‌ها، باعث تمایز و برتری آن‌ها نسبت به سایر سطل‌های زباله شهری شده و امکان جابه‌جایی آن‌ها را راحت‌تر می‌کند.

فضاهایی که از سطل زباله ویلایی می‌توان در آن‌ها استفاده کرد، عبارت‌اند از:

  • محوطه ویلا
  • محوطه باغ تالار
  • سالن‌ها و محوطه باز رستوران
  • فضای بام سبز و روف‌گاردن
  • مجتمع تجاری و پاساژ
  • فروشگاه‌های مواد غذایی لوکس
  • لابی هتل‌ها
  • سطل زباله پارکی

انواع سطل‌های زباله ویلایی

توجه به افزایش کاربرد سطل‌های زباله در محیط‌های مختلف، باعث استفاده از سطل‌ زباله ویلایی در بسیاری از فضاهای داخلی و خارجی باغ، ویلا و حتی پشت‌بام‌ها و روف‌گاردن‌ها شده است. متریال‌های باکیفیت به‌کاررفته در انواع سطل‌های زباله ویلایی، استفاده از آن‌ها را در آب‌وهوای مختلف ممکن می‌سازد. طرح‌های ترکیبی موجود در سطل‌های زباله ویلایی علاوه بر افزایش استحکام این مبلمان باغی، ظاهری مدرن و لوکس به باغ و ویلا می‌بخشد و ظاهری کاملاً متفاوت با سطل‌های زباله ساده پارکی دارد. در ادامه به انواع سطل زباله ویلایی اشاره می‌کنیم.

سطل زباله فلزی؛ موجود در مدل‌های پایه‌دار و بدون پایه

استفاده از سطل زباله فلزی ویلایی در طراحی‌های مدرن امروزی کاربرد زیادی ندارد. این سطل‌ها باتوجه‌به  وزن بالا در دو حالت پایه‌دار و بدون پایه در دسترس خریداران قرار دارند و نسبت به سطل‌های زباله چوبی از زیبایی کم‌تری برخوردار هستند. مخزن این نوع از سطل‌های باغی از جنس فولاد است و بیشتر در پارک‌ها استفاده می‌شوند.

سطل زباله چوبی؛ بهترین و شیک‌ترین نوع سطل زباله باغی

زیبایی و طراحی منحصربه‌فرد سطل‌های چوبی ویلایی، چوب را به بهترین متریال برای ساخت سطل زباله ویلایی تبدیل کرده است. ترموود و چوب پلاست به‌کاررفته در این نوع از مبلمان باغی، باعث افزایش مقاومت آن‌ها در برابر حرارت، رطوبت، آب و حشرات شده و با طرح‌های مختلف خود، جلوه‌ای زیبا به مبلمان باغی می‌بخشند. از سطل زباله چوبی ویلایی بیشتر در مکان‌های خاص مانند لابی هتل، محوطه‌ها، کنار استخر ویلاها و روف‌گاردن استفاده می‌شود.

سطل زباله چدنی

یکی از قدیمی‌ترین انواع سطل‌های زباله ویلایی که دیگر در طراحی‌های مبلمان باغی استفاده نمی‌شود، سطل زباله چدنی است. این سطل‌ها به دلیل وزن بسیار بالای خود و محدودیت در طرح، کاربرد بالایی در چیدمان ویلاها و باغ‌ها ندارند و جای خود را به سطل‌های زباله چوبی داده‌اند.

سطل زباله فلزی – چوبی؛ ترکیبی از استحکام و زیبایی

نوعی از سطل‌های زباله ویلایی جدید، ترکیبی از فلز و چوب است. این نوع از سطل‌ها دارای اسکلت فلزی هستند و قسمت بیرونی آن‌ها با چوب تزئین شده است. سطل زباله فلزی – چوبی با ظاهر جذاب و مدرن خود کاربرد بالایی در چیدمان ویلاهای مدرن دارد.

برای خرید سطل زباله ویلایی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

شکل ظاهری سطل زباله ویلایی و طراحی آن، از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام خرید این مبلمان باغی به آن توجه داشت. شکل ظاهری این سطل‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مود زائد و زباله‌ها به‌راحتی درون آن‌ها ریخته شوند. دهانه این سطل‌ها نباید به‌اندازه زیادی کوچک باشند که نتوان زباله را وارد مخزن سطل کرد.

همچنین باتوجه‌به آب‌وهوای مختلف، باید متریال مناسب را انتخاب کرد. در استفاده از سطل زباله ویلایی باید به مقدار بارش باران، میزان رطوبت محیط، مقدار گرما و حرارت، وجود حشرات موذی و نوع سبک دکوراسیون خارجی توجه زیادی داشت. باتوجه‌به شرایط ذکرشده، در بیشتر ویلاها و فضاهای باز شخصی از سطل زباله چوبی ترموودی یا چوب پلاست استفاده می‌شوند. چرا که چوب در برابر انواع تغییرات آب‌وهوایی مقاوم است و با انواع سبک‌های دکوراسیون‌ هماهنگی دارد.

سطل زباله چوبی ویلایی؛ مقرون‌به‌صرفه و مناسب

در میان انواع متریال موجود برای ساخت سطل زباله، چوب ترمو‌ باتوجه‌به کیفیت بالای خود، بهترین متریال برای ساخت این وسایل به شمار می‌رود. بافت ترموودی موجود در چوب‌های مختلف، باتوجه‌به فرایند ساخت منحصربه‌فرد این متریال، به استحکام و مقاومت سطل‌های زباله در برابر ضربه، فشار و تغییرات آب‌وهوایی کمک می‌کند. تنوع رنگی و طرح‌های مختلف سطل زباله جوبی باعث شده تا این مبلمان باغی در انواع دکوراسیون‌های خارجی مورداستفاده قرار ‌گیرد. قیمت سطل زباله چوبی نسبت به سایر سطل‌های زباله مقرون‌به‌صرفه‌تر است. زیرا این سطل‌ها متناسب با فضای موردنیاز، در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و می‌توان متناسب با ابعاد دلخواه، سطل زباله چوبی مناسب را سفارش داد.

پارس آرای کوهستان؛ بهترین مرجع خرید سطل زباله ویلایی

انتخاب سطل زباله ویلایی مناسب، عامل مهمی در افزایش زیبایی فضاهای باز شخصی و رفاه ساکنین باغ یا ویلا دارد. کیفیت متریال به‌کاررفته در این وسایل، با طول عمر و دوام آن‌ها ارتباط مستقیم دارد. پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع فروش سطل زباله ویلایی چوبی، بهترین نوع این وسایل را در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه ما با ساخت انواع سازه‌های چوبی مختلف از جنس ترموود و چوب پلاست، محصولاتی با بالاترین کیفیت و دوام به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت محصولات و قیمت آن‌ها، با مشاوران ما در پارس آرای کوهستان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X