وبلاگ

انواع خانه حیوانات | با محصولات لوکس و سازگار با محیط پارس آرای کوهستان آشنا شوید

طراحی و ساخت انواع خانه حیوانات در مجموعه پارس آرای کوهستان

سالیان زیادی است که گروهی از حیوانات به‌عنوان حیوان خانگی وارد زندگی ما شده‌اند و با ورودشان برای ما احساس عشق، امنیت و شادی را به ارمغان آورده‌اند. با نزدیک شدن هرچه بیشتر ارتباط میان انسان و حیوانات خانگی، انسان‌ها به درک نسبی از نیازهای این موجودات رسیدند. در نتیجه بعد از مسائلی مانند تغذیه و تامین بهداشت، رفاه حیوانات خانگی به کمک انواع خانه حیوانات مورد توجه قرار گرفت.

حیوانات با داشتن جای مخصوص برای خود هم به‌راحتی می‌توانند استراحت کنند و هم اینکه می‌توان به‌سادگی به آن‌ها غذا داد. از طرفی زمان خواب حیوانات نیز با یکدیگر متفاوت است. به‌عنوان‌مثال گربه‌ها علاقه زیادی به خوابیدن دارند. در این مطلب به بررسی محصولات خانه حیوانات چوبی پارس آرای کوهستان می‌پردازیم.

خانه گربه؛ از انواع خانه حیوانات برای مراقبت از این موجود دوست‌داشتنی

گربه‌ها از جمله حیواناتی هستند که در گونه‌ها و نژادهای متنوعی نگهداری می‌شوند. البته باید فرد مسئولیت‌پذیری باشید تا از پس نگهداری گربه‌ها بربیایید. این حیوانات برای آنکه جایی برای خواب و غذا خوردن داشته باشند نیاز به یک‌خانه دارند. خانه گربه چوبی از انواع خانه حیوانات است که در پارس آرای کوهستان با استفاده از متریال‌های چوبی مرغوب ساخته می‌شوند. این محصولات، گربه‌ها را از بیماری‌های مختلف در امان نگه می‌دارند. از طرفی این خانه‌ها متناسب با اندازه گربه هستند و در طراحی و ساخت آن‌ها حتی به حالت خوابیدن گربه‌ها نیز توجه شده است.

خانه آسکی؛ از انواع خانه حیوانات با پوششی تمام چوب

خانه آسکی از انواع خانه حیوانات است که به‌صورت تمام چوب می‌باشد. این خانه‌ها به کمک چوب‌هایی مانند DouglasFir/Thermo pine ساخته می‌شوند. در طراحی و ساخت این خانه‌ها از روغن پوشش حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی استفاده شده است. همچنین در ساخت این محصول، از پیچ‌های استیل برای اتصال چوب استفاده می‌کنند.

خانه سوآکا PH 11

خانه سوآکا PH 11 از انواع خانه حیوانات برای نگهداری سگ است. این خانه تمام چوب است. در ساخت این خانه از روغن پوشش حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی استفاده شده است. این خانه در برابر نفوذ حشرات و رطوبت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و امکان تولید آن با ابعاد و چوب‌های متنوع به‌صورت سفارشی وجود دارد. این محصول در سه سایز کوچک، بزرگ و متوسط به فروش می‌رسد.

خانه سگ؛ از پرطرف‌دارترین انواع خانه حیوانات در پارس آرای کوهستان

سگ‌ها در دسته حیواناتی هستند که طرف‌داران زیادی دارند و در خانه‌های بسیاری نگهداری می‌شوند. این حیوانات هم درست به‌مانند گربه‌ها باید خانه خودشان را داشته باشند. همچنین باتوجه‌به اندازه و حالت خوابیدنشان باید خانه‌ای مناسب برای آن‌ها تهیه شود.

بهتر است پیش از خرید خانه مخصوص سگ از حالت خوابیدن و اندازه او اطمینان حاصل کنید. انواع خانه حیوانات مناسب برای سگ در مجموعه پارس آرای کوهستان استاندارد‌های لازم کیفی را دارند و به‌راحتی قابل شستشو هستند. همچنین این خانه‌ها در برابر رطوبت و حشرات نیز از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند.

خانه آمانچ

خانه آمانچ یکی از بهترین انواع خانه حیوانات مجموعه پارس آرای کوهستان برای نگهداری از سگ است. این خانه تمام چوب است و با استفاده از چوب‌هایی مانند DouglasFir/Thermo pine ساخته می‌شود. در طراحی و ساخت این خانه از روغن پوشش حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی استفاده شده است. همچنین این خانه پیچ‌های استیل به‌منظور اتصال به چوب دارد. خانه آمانچ در ابعاد مختلف قابل تولید است و امکان سفارش آن با چوب‌های متنوع برای شما وجود دارد.

خانه سپکو PH 12

خانه سپکو PH 12 از انواع خانه حیوانات برای نگهداری از سگ است. این خانه تمام چوب است و قابلیت ساخت با چوب‌هایی مانند DouglasFir/Thermo pine را دارد. در ساخت خانه سپکو PH 12 از روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی استفاده می‌شود. همچنین در ساخت این خانه از پیچ‌های استیل به‌منظور اتصال به چوب استفاده شده است. این خانه در مقایسه با سایر محصولات طرف‌داران بیشتری دارد.

محافظت از انواع پرندگان خانگی با خانه پرندگان

محافظت از تمامی پرندگانی که به‌عنوان حیوان خانگی از آن‌ها نگهداری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد. در نتیجه باید از لانه‌های مخصوص پرندگان استفاده کنید. لانه‌های مورداستفاده پرندگان باید باتوجه‌به محیط، ساخته شوند. بعضی از افراد لانه پرندگان را در خارج از خانه و در حیاط نصب می‌کنند. این نوع از لانه‌ها باید در برابر تمامی عوامل محیطی از جمله رطوبت و حمله حشرات استحکام داشته باشند. بهترین متریالی هم که باید در طول مراحل مختلف ساخت مورداستفاده قرار بگیرد، چوب است. به‌طورکلی از چوب‌های مختلفی در ساخت این محصول استفاده می‌شود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خود را دارند.

از جمله چوب‌های به‌کاررفته در ساخت این نوع از خانه حیوانات می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • چوب سدر
  • چوب سرو
  • چوب صنوبر
  • چوب قرمز
  • چوب ساج

خرید انواع خانه حیوانات در مجموعه پارس آرای کوهستان

یک‌خانه باکیفیت حیوانات باید دارای تهویه مناسبی باشد. در غیر این صورت رطوبت زیادی درون خانه حیوانات چوبی ایجاد می‌شود. این رطوبت هم در طولانی‌مدت باعث به‌وجودآمدن انواع قارچ و کپک درون محیط می‌شود. برای اینکه یک تهویه مناسب ایجاد کنید می‌توانید چند عدد سوراخ را در دیواره‌های خانه حیوانات ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای خانه حیواناتی مانند سگ و گربه از درهای دوطرفه و فنردار استفاده کنید.

مجموعه پارس آرای کوهستان بزرگ‌ترین مرجع طراحی و ساخت انواع خانه حیوانات است. شما می‌توانید این محصولات را به‌صورت آماده و در سایزهای مختلف خریداری کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید سایز خانه را به‌دلخواه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X