وبلاگ

مزایا و ویژگی های فلاورباکس چوبی

افزایش زیبایی خانه با فلاورباکس چوبی

فلاورباکس ها شیک و جذاب هستند. علاوه بر این ، می توان آنها را به رنگ دلخواه سفارشی ساخت ، بنابراین آن را به یک ایده عالی برای فضای داخلی و خارجی خانه شما تبدیل می کند. اگر از جعبه های چوبی زیبا استفاده می کنید ، می تواند زیبایی باغ ، حیاط یا ورودی را افزایش دهد. معمولاً در بیشتر فضاهای تجاری می توان باکس گل را برای افزایش زیبایی فضا و نمایش مناظر زیبا یافت.در این مطلب با ویژگی‌ها و انواع این فلاورباکس های چوبی آشنا می‌شویم.

مزایای فلاور باکس

سهولت جابجایی: یکی از مزایای اصلی فلاور باکس ، قابلیت جابجایی آن است. از آنجایی که وزن آنها به اندازه جعبه های بتنی نیست ، می توانید آن را به راحتی از جایی به مکان دیگر منتقل کنید. می توان آن را به راحتی در باغ ، حیاط ، سایه ، فضای باز یا روی تراس قرار داد. فلاور باکس کوچک به راحتی قابل حمل هستند. با این حال ، اگر می خواهید درختان و درختچه های بزرگ بکارید ، باید از یک فلاور باکس بزرگ استفاده کنید. جابجایی جعبه های بزرگ کمی دشوار است.

دوام چوب:دوام فلاورباکس چوبی بستگی به نوع یا کیفیت چوب مورد استفاده در ساخت آن دارد. بنابراین ، یکی از عوامل کلیدی که هنگام انتخاب فلاور باکس چوبی باید به آن توجه کنید این است که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، به گونه ای که عمر بیشتری داشته باشد.

استفاده از خاک مناسب: انواع گوناگون گیاهان مستلزم انواع مختلف خاک برای رشد کامل هستند. وقتی درخت یا هر گیاه دیگری را در باکس گل می کاریم. ما می توانیم از خاک مناسب مورد نیاز گیاه استفاده کنیم حتی اگر نوع خاک محل شما متفاوت باشد. در حالی که گیاهان را در فلاور باکس یا هر گیاه دیگر کاشت می کنید ، خاک سریعتر خشک می شود ، بنابراین گیاهان را به طور منظم آبیاری کرده و مواد مغذی را برای مرطوب نگه داشتن و بارور نگه داشتن خاک اضافه کنید.

زیبایی:

در حالی که چوب یکی از گزینه هایی است که بر راحتی و کمال در استفاده تاکید دارد، اما در میان مردم ترجیح داده می شود. از این نظر، اگر قصد خرید گلدان دارید، چوب باید در میان گزینه ها باشد. رنگ آمیزی چوب به راحتی امکان پذیر است که از نظر زیبایی در مقایسه با بسیاری از انواع گلدان های دیگر مزیت دارد. اگر می خواهید از نظر زیبایی ظاهری طبیعی داشته باشید، اولین و مهمترین انتخاب شما باید گلدان های چوبی باشد.

دارای قابلیت بازیافت:

اگرچه چوب از نظر بصری گزینه ای عالی است، اما تعداد قابل توجهی از مردم به بازیافت چوب اهمیت می دهند. طبیعی بودن، کیفیت و مفید بودن آن باعث شده است که گلدان های چوبی به شدت مورد توجه قرار گیرند. این به شما امکان می دهد از دقیق ترین راه حل ها برای خود بهره مند شوید.برای اینکه گل ها با خاک زنده شوند باید از گلدان مناسب استفاده کرد.

عایق حرارتی:یکی از مهم ترین ویژگی های گلدان های چوبی عایق بودن حرارت است. چوبی که برای اطمینان از تغذیه خاک و رشد صحیح گل ها انتخاب می شود، به دلیل اینکه فرآوری شده است، کاملاً متفاوت است. برای گلدانی که گرما را به طور مثبت جذب می کند، باید مراقب استفاده از چوب باشید.

نحوه نگهداری از گلدان های چوبی

  • فلاور باکس های چوبی را با روغن یا رنگ ضد آب غیر سمی مقاوم کنید.
  • داخل گلدان چوبی های مستعد پوسیدگی را با پلاستیک سیاه (با سوراخ هایی در کف برای زهکشی) خط کشی کنید.
  • اتصالات فلاورباکس های چوبی را با میخ های ضد زنگ اضافی تقویت کنید.

ویژگی های گلدان چوبی

فواید:

  • در انواع چوب ها و رنگ ها قابل سفارش هستند.
  • تطبیق پذیری بسیار خوبی برای ترکیب با سایر اجزای باغ مانند نشیمن، نرده یا انباری فراهم می کند
  • گلدان ها را می توان بدون رنگ آمیزی استفاده کرد زیرا در برابر پوسیدگی مقاوم هستند
  • گلدان های چوبی ریشه گیاهان را از گرمای آفتاب تابستان عایق می کنند
  • فلاورباکس های چوبی از نظر وزن و تخلخل بین پلاستیک و خاک رس قرار می گیرند
  • برای عمر طولانی‌تر، گلدان‌ها را با پلاستیک بپوشانید یا گیاهان از قبل در گلدان را داخل آن قرار دهید

ملاحظات:

  • گلدان های چوبی رنگ نشده و بدون آستر به مرور زمان پوسیده می شوند
  • آفات اغلب دوست دارند در گلدان های چوبی ساکن شوند، مراقب مورچه های نجار باشند و حشرات بکارند.

مواردی که در مورد فلاور باکس باید در نظر بگیرید

با رنگ آمیزی باکس گل با رنگ های مختلف ، ظاهر گلدان ها خود را جذاب کنید تا با فضای اطراف یا چشم انداز آن مطابقت داشته باشد. می توان از یک روکش محافظ شفاف برای حفظ ظاهر طبیعی خود استفاده کرد که ظاهری درجه یک دارد.

فراموش نکنید که قبل از افزودن خاک و همچنین بعد از آن ، سیلانت را به باکس اضافه کنید. هر پنج سال این باکس هرگونه توده، سوزاندن سطح UV یا سیلانت قدیمی را از بین می برد. هنگام شستن جعبه های چوبی با دقت عمل کنید. اطمینان حاصل کنید که آب دانه چوب را قطع نمی کند.

پس از خشک شدن فلاور باکس، هر فضای بریده بریده را با سنباده بزنید تا چوب صاف شود. پس از اطمینان از سنباده زدن ، چوب را با مقداری سیلانت بپوشانید. یک سیلانت شفاف برای جعبه های چوبی ایده آل ترین است زیرا زیبایی طبیعی چوب را پنهان نمی کند. برای باکس چوبی داخلی ، از روکش مومی استفاده کنید.

فلاور باکس که در خارج از خانه در فضای باز نگهداری کرده اید ، از شرایط سخت آب و هوایی محافظت نمی شوند. آنها در طول زمان به دلیل کوچک شدن و بزرگ شدن ناشی از دما و سایر عوامل اقلیمی دچار ترک می شوند. در صورت مشاهده هر گونه ترک، مطمئن شوید که آنها را سنباده زده اید تا سطح صافی به دست آید.

شرکت های زیادی داخل کشور وجود دارند که در زمینه طراحی و ساخت انواع نمونه های گلدان و فلاور باکس فعالیت دارند. این مراکز از قابلیت های عرضه طرح و مدل های متنوعی از این محصول با توجه به نیاز کاربران برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با یکی از بهترین آنها شرکت آرا ارتباط گرفته و نسبت به محصولاتی که عرضه می کنند اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X