وبلاگ

ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما | گزینه‌های پیش روی شما برای ثبت سفارش در آراوود

برای ساخت نیمکت چوبی دلخواه، شما باید به مرکزی معتبر مراجعه کنید

درصورتی‌که به دنبال یک نیمکت چوبی مناسب برای فضای باز و یا برای قسمت‌هایی از منزل مثل آشپزخانه، سالن نشیمن و یا حتی اتاق کودک هستید، نیمکت چوبی بهترین گزینه برای شما است. نیمکت‌های چوبی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی امروزه در بازار تولید و عرضه می‌شوند و برای طرحی دکوراسیون خارجی و انواع محوطه‌سازی ویلا و باغ قابل‌استفاده هستند. باتوجه‌به مزایا و کاربردهای نیمکت چوبی در این مطلب از سایت آراوود می‌خواهیم به شما بگوییم که ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما برای فضاهای مختلف چگونه است و این محصول چه خصوصیات و مزایایی دارد.

ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما با مدل‌های مختلف

یکی از طرح‌های رایج ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما در مجموعه آراوود، نیمکت چوبی مدرن است. شما از این مدل نیمکت‌ها می‌توانید برای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی استفاده کنید. چرا که این طرح‌ها بسیار متنوع هستند و می‌توانند به شکل مستقل و یا در ترکیب با دیگر مبلمان مورداستفاده قرار بگیرند. در ضمن طراحی آن‌ها ساده و درعین‌حال ابتکاری است و هم ظاهر زیبا و هم عملکرد مناسبی دارد. در ادامه این بخش می‌خواهیم به شما بگوییم که برای ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما از چه مدل‌هایی الهام گرفته می‌شود.

نیمکت چوبی با طرح روستیک

نیمکت‌های چوبی با طرح روستایی یادآور مبلمان روستایی هستند و می‌توانند جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را به دکوراسیون منزل شما اضافه کنند. یک‌تخته کنده‌کاری بزرگ و منبت‌کاری شده به همراه طراحی‌‌های طبیعی، منحنی‌ها و خطوط طبیعی از جمله خصوصیات این مدل از نیمکت به شمار می‌رود.

ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما برای اتاق‌خواب

به‌طورکلی استفاده از نیمکت در اتاق‌خواب جذابیت این محیط را دوچندان می‌کند. به علت دنج بودن و راحتی این مدل از نیمکت‌ها می‌توان از آن‌ها تحت عنوان نیمکت اتاق‌خواب یاد کرد. معمولاً این مدل از نیمکت‌ها در پایین و یا در جلوی پنجره استفاده می‌شوند و با داشتن پایه‌هایی چوبی به همراه روکش مخملی، زیبایی خاصی را به اتاق‌خواب شما اضافه می‌کنند.

نیمکت مبلی برای ایجاد یک فضای اختصاصی در کنار نشیمن یا پذیرایی ساخته می‌شود

ایجاد یک فضای اختصاصی در کنار نشیمن یا پذیرایی از مزایای استفاده از این نیمکت‌ها می‌باشد. به طور مثال فضایی برای مطالعه یا استراحت‌کردن. می‌توان گفت که یک فضای راحت در کنار مبلمان و سایر وسایل دکوراسیون به وجود می‌آورد.

ایده‌های جذابی می‌توان با نیمکت مبلی در دکوراسیون به وجود آورد. انتخاب‌کننده شما هستید. فراموش نکنید که در خرید نیمکت مبلی به دکوراسیون داخلی منزلتان توجه کنید و متناسب با دیزاین داخلی منزل اقدام به خرید نیمکت مبلی کنید.

ساخت نیمکت چوبی پشتی‌دار دلخواه شما

اسم صحیح نیمکت چوبیشتی‌دار، بنکت می‌باشد. اما در ایران به همان نام نیمکت‌های پشتی دار شناخته می‌شوند. این مدل از نیمکت‌ها اکثرا همراه با پوشش پارچه‌ای یا چرمی‌بوده که به طور طبیعی نسبت به مدل‌های بدون پوشش و ساده چوبی، راحتی بیشتری را به افراد خواهد بخشید. یکی از دلایلی که در بسیاری از مکان‌ها مانند رستوران‌ها ، غذاخوری‌های لوکس از این مدل از نیمکت‌ها استفاده می‌کنند، صمیمیت، راحتی و دنجی که در زمان استفاده از این نیمکت‌ها می‌توان احساس کرد.

نیمکت‌های منحنی‌دار

همان‌طور که در جریان هستید، اغلب نیمکت‌ها صاف و مستقیم هستند و برای میزهای مستطیلی و مربعی بسیار مناسب‌اند اما برای میزهای دایره و بیضی‌شکل کارایی لازم را ندارند.

به‌طورکلی از نیمکت‌های منحنی دار می‌توان برای میزهای دایره و بیضی‌شکل استفاده کرد، البته پیداکردن چنین نیمکت‌هایی سخت‌تر از نیمکت‌های معمولی می‌باشد. به همین دلیل باید قبل از انتخاب میز به این نکته توجه کرد.

نیمکت چوبی مدرن دو‌منظوره

یکی دیگر از خدمات مجموعه آراوود ساخت نیمکت چوبی مدرن دو منظور دلخواه شما است. اصولاً این آیتم که از میز بلندتر است، نه‌تنها جای بیشتری برای حاضرین فراهم می‌کند، بلکه سطحی چوبی دارد که می‌توان از آنها به‌عنوان میز دیگری استفاده کرد. به‌علاوه اگر میز بزرگ‌تری جلوی آن قرار داده شود، افراد بیشتری می‌توانند روی آن بنشینند و غذا میل کنند.

نیمکت چوبی U شکل

این نیمکت زیبا برای چند نفر ظرفیت دارد. همچنین فضایی صمیمی و آرام برای یک مهمانی کوچک دارد. ولی مشکل این نیمکت برای کاربرد روزانه این است که نفرات کناری هر بار باید از جایشان بلند شوند تا نفرات وسطی بتوانند خارج شوند. این مدل برای آشپزخانه‌هایی مناسب است که میز مستطیلی در آن‌ها جا بگیرد.

در ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما به چه نکاتی توجه می‌شود؟

اولین مسئله‌ای که در ساخت نیمکت چوبی به آن توجه می‌شود، ابعاد و اندازه است. این آیتم‌های دکوراسیون داخلی و خارجی باتید متناسب با متراژ فضاهای داخلی و خارجی و المان‌هایی که در کنار آن‌ها قرار می‌گیرند، باشند. عدم توجه به این مسئله می‌تواند جلوه نامناسب را در فضا ایجاد کند.

از دیگر نکات مرتبط با ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه نیمکت چوبی باید مقاوم باشد و بافت هماهنگی زیادی با المان‌های طراحی داخلی و خارجی داشته باشد
  • رویه نیمکت باید کفی نرم و انعطاف‌پذیر داشته باشد تا در زمان استفاده از آن و یا نشستن و برخاستن راحتی بیشتری روی آن احساس شود
  • وزن مناسب به‌منظور حمل‌ونقل مناسب
  • تعداد نفراتی که قصد استفاده از نیمکت چوبی را دارند
  • رنگ و طراحی متناسب با هارمونی فضا

ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما در مجموعه آراوود

یکی از مزایای نیمکت چوبی، استفاده از این محصول در فضای باز است. درصورتی‌که در بالکن خانه فضای کافی دارید و می‌توانید فضایی دنج و دوست‌داشتنی برای استراحت و لذت‌بردن از هوای تازه ایجاد کنید. نیمکت‌های چوبی برای حیاط نیز گزینه خوبی هستند و می‌توانند کاربردی و زیبا باشند. مجموعه آراوود یکی از مراکز باسابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع آیتم‌های مبلمان شهری در کشور است. با مراجعه به بخش نیمکت چوبی سایت ما می‌توانید مدل‌های موردنظر خود برای فضاهای داخلی و خارجی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

سؤالات متداول

قیمت نیمکت چوبی بر اساس چه عواملی تعیین می‌شود؟

جنس، کیفیت، ابعاد، ظرفیت و وریه و وجود یا عدم وجود تجهیزات جانبی از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت نیمکت‌های چوبی تأثیر می‌گذارند.

یک نیمکت چوبی استاندارد چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

مقاومت، استحکام، طول عمر بالا، امکان استفاده در محیط‌های مختلف، انعطاف‌پذیری از نظر ابعاد، اندازه و جنس از جمله نکاتی هستند که برای ساخت نیمکت چوبی دلخواه شما موردتوجه قرار می‌گیرند.

از چه نظر نیمکت چوبی راحتی بیشتری در مقایسه با نیمکت فلزی دارد؟

به‌طورکلی چوب راحتی بسیار بیشتری نسبت به فلز دارد و کاربران آن حس بهتری از نشستن روی آن پیدا می کنند نسبت به زمانی که روی یک نشیمنگاه فلزی بنشینند یا به یک تکیه‌گاه فلزی تکیه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X