وبلاگ

نیمکت برای ویلا | راهنمای جامع انتخاب بهترین مدل این نیمکت‌‌ها

چطور یک نیمکت ایده‌آل برای ویلای خود انتخاب کنیم؟

نیمکت‌هایی ویلایی از جمله آیتم‌های مهم در محوطه‌سازی باغ، ویلا، روف‌گاردن، پارک‌ها و همچنین دکوراسیون مجتمع‌های تجاری و مبلمان شهری هستند. تولید نیمکت‌های ویلایی در تنوع بالایی از طرح‌ها و رنگ‌ها باعث می‌شود خریداران بتوانند متناسب با شرایط ویلا و سلیقه خود این نیمکت‌ها را انتخاب کنند.

 شما با انتخاب بهترین نیمکت برای ویلا نه‌تنها محل زندگی شیک و دکوراسیون زیبایی خواهید داشت؛ بلکه در زمان قدم‌زدن در باغ و یا ویلای خود می‌توانید یک عصرانه دلچسب را هم بر روی آن‌ها میل کنید. در این مطلب از سایت آراوود هر آنچه که باید درباره نیمکت‌های ویلایی بدانید را به شما ارائه کرده‌ایم.

نیمکت ویلایی چیست؟

نیمکت ویلایی نوعی آیتم ضروری برای دکوراسیون فضای باز است که انواع مختلفی دارد. اما نوع چوبی آن به فضا روح طبیعت را می‌بخشد. امروزه با گسترش سبک زندگی آپارتمانی بیشتر خانه‌ها فضای کمی دارند. نیمکت ویلایی همچنین یکی از آیتم‌های محبوب برای محوطه‌سازی است که برخلاف نام خود، تنها برای باغ و یا ویلا ساخته نشده است؛ بلکه در محیط‌هایی مانند پشت‌بام، حیاط منزل، تراس، معابر شهری و همین‌طور پارک‌ها نیز قابل‌استفاده می‌باشد.

اهمیت خرید نیمکت برای ویلا چیست؟

نیمکت ویلا به‌عنوان نوعی نشیمن چندنفره می‌تواند فضای لازم را برای نشستن در فضای بیرونی ویلا و یا حتی روف‌گاردن را تأمین کند. زمانی که می‌خواهید به همراه دوستان خود در فضای بیرونی ویلا یک دورهمی به‌یادماندنی داشته باشید نیاز به تجهیزاتی ازاین‌قبیل دارید.

لازم به ذکر است که استفاده از نیمکت برای ویلا تنها به همین مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم محدود نمی‌شود. شما با خرید برترین نیمکت‌های ویلایی ی تواند دکوراسیون شیک و دلخواه خود را ایجاد کنید. از عناصر دکوراسیون بیرونی برای فضای باز ویلا، می‌توان نیمکت را در اولویت قرارداد.

از جمله ویژگی‌های نیمکت‌های باغی و ویلایی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مقاومت و استحکام بالا طول عمر زیاد
  • قابل شستشو، جابه‌جایی و شرایط نگهداری راحت
  • قابل‌استفاده در انواع محیط‌ها
  • انعطاف‌پذیری در ابعاد، اندازه و جنس
  • زیبا و قابل‌استفاده در مکان‌های مختلف

نگاهی به انواع نیمکت مناسب برای ویلا

تنوع بالای مدل‌های نیمکت‌های باغی مجموعه آراوود دست شما را برای یک انتخاب باز گذاشته است. شما می‌توانید با خرید نیمکت‌های چوبی مجموعه ما آن را در میان باغ و یا در زیر سایه درختی تنومند قرار بدهید و یا عصرانه‌ای دلچسب بر روی آن‌ها در کنار عزیران خود صرف کنید. شاید به لحاظ ظاهری مدلی از نیمکت را انتخاب کنید که با شرایط محوطه باغ و ویلای شما سازگاری نداشته باشد. به همین دلیل تصمیم داریم در این بخش شما را با انواع نیمکت مناسب برای ویلا آشنا کنیم.

به چه کسانی خرید نیمکت چوبی را برای ویلا پیشنهاد می‌کنیم؟

درصورتی‌که علاقه‌مند به سبک کلاسیک برای محوطه‌سازی باغ و ویلای خود باشید نیمکت‌های چوبی ترموود دقیقاً همان انتخاب شما خواهند بود. به‌طورکلی تجهیزات چوبی، گرما و زیبایی ویژه‌ای به محیط اطراف می‌دهند. برای ساخت این نیمکت‌ها از چوب‌های مختلفی استفاده می‌کنند. پوششی که بر روی چوب زده می‌شود این دوام را تضمین می‌کند و سبب می‌شود تا نیمکت چوبی در برابر رطوبت و یا نور خورشید به‌سرعت پوسیده نشود و از بین نرود.

در چه مواردی باید نیمکت فلزی را برای ویلا انتخاب کنیم؟

به‌طورکلی فلزات دامنه بسیار گسترده‌ای دارند. استیل، آلومینیوم و آهن فرفورژه از جمله متریال‌هایی هستند که در ساخت آیتم‌های مبلمان باغی مانند نیمکت ویلایی مورداستفاده قرار می‌گیرند. درصورتی‌که نوع مرغوب این نیمکت‌ها را خریداری کنید دیگر نیازی هم به نگهداری دائم از آن ندارید. این نوع از نیمکت‌های ویلایی بسیار سبک هستند و جابه‌جایی آن‌ها هم آسان است. ضمناً این محصولات در شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

انتخاب نیمکت حصیری برای ویلا

نیمکت‌های حصیری با رزین مصنوعی ساخته می‌شوند و به دلیل بافتی که دارند به آنها حصیری گفته می‌شود. این نیمکت‌های باغی به طور ویژه برای فضای بازساخته شده‌اند. به لطف بهره‌مندی از رزین این محصولات از وزن اندکی برخوردارند و در برابر شرایط هوایی مختلف بسیار بادوام خواهند بود.

در انتخاب نیمکت برای ویلا بهتر است به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای یک خرید موفق باید به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه کنید تا از دوباره‌کاری در آینده و هدررفت هزینه‌ها جلوگیری کنید. زیرا باید مناسب‌ترین و بهترین نیمکت را باتوجه‌به نوع کاربری برای خود انتخاب کنیم.

نیمکت قرار است در چه محیطی قرار بگیرد؟

اولین پرسشی که باید پیش از خرید نیمکت باغی برای ویلا از خود بپرسید است این است که نیمکت قرار است در چه محیطی قرار بگیرد؟ به همین دلیل توجه به اینکه در چه منطقه آب‌وهوایی سکونت دارید و اینکه صندلی را می‌خواهید در کدام قسمت قرار بدهید تأثیر زیادی در انتخاب جنس نیمکت دارد. برای مثال درصورتی‌که قرار است نیمکت ویلایی را بر روی سطوح نرمی؛ مانند چمن قرار بدهید بهتر است به سراغ خرید چوب‌های مقاومی مانند ترموود بروید.

ابعاد محیطی که می‌خواهید نیمکت را در آن قرار بدهید

پرسش بسیار مهمی دیگری که باید پیش از خرید نیمکت برای ویلا از خود بپرسید ابعاد محیطی است که می‌خواهید نیمکت را در آن قرار بدهید. با درنظرگرفتن اینکه نیمکت‌ها در ابعاد و اندازه‌های دلخواه ساخته می‌شوند بهترین جنس و سایز نیمکت را برای ویلا خود انتخاب کنید. با این کار نیمکت ویلایی شما هماهنگی خوبی با محیط اطراف پیدا می‌کند.

نیمکت‌های آراوود را برای ویلا خود انتخاب کنید

در بین انواع نیمکت‌های باغی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم ما به شما نیمکت‌های ترموود را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا ترموود علاوه بر اینکه جلوه‌ای از طبیعت را دارد، متریالی گرم است. اما فلز و سنگ متریال‌هایی سرد می‌باشند که به‌هیچ‌عنوان برای نشستن طولانی‌مدت در فضای بیرونی مناسب نیستند.

مجموعه آراوود یک مرجع تخصصی برای خرید انواع آیتم‌های مبلمان شهری است. مجموعه ما با داشتن چندین سال سابقه در طراحی و تولید انواع مبلمان‌های شهری می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما در زمینه خرید نیمکت برای ویلا باشد. نیمکت‌های ویلایی مجموعه ما با استفاده از چوب‌های وارداتی و اشباع شده ترمو بهترین انتخاب برای شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X