وبلاگ

مدل‌های جدید نیمکت شهری | ساخت زیباترین نیمکت‌ها در پارس آرای کوهستان

تجربه حسی متفاوت با مدل‌های جدید نیمکت شهری پارس آرای کوهستان

شناخت مدل‌های جدید نیمکت شهری چه اهمیتی دارد؟ شهر را به‌مانند خانه‌ای در نظر بگیرید که دارای لوازمی است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربرد خانه را مجهز و چشم‌نواز می‌کنند. نیمکت‌های شهری نیز مانند مبلمان منزل، از ضروریات یک شهر به شمار می‌روند که می‌توانند نقش مؤثری در رفاه حال شهروندان داشته باشند.

نصب نیمکت‌های شهری در قسمت‌های مختلف شهر این امکان را به مردم می‌دهد که در صورت نیاز مدت‌زمان کوتاهی را به استراحت مشغول باشند و یا در مواقعی که در محیط‌هایی مانند پارک حضور دارند، با آرامش و راحتی بتوانند با فضای زیبا و جذاب محیط خود ارتباط برقرار کنند. انواع مختلفی از نیمکت‌های شهری در پارس آرای کوهستان وجود دارند که بنا به سلیقه و نیاز خود می‌توانید این نیمکت‌ها را تهیه کنید.

آتریسا؛ از مدل‌های جدید نیمکت شهری پارس آرای کوهستان

نیمکت آتریسا، از جنس چوب DouglasFir/ Thermo pine با مقطع ۱۴۰*۴۲ میلی‌متر است. در طراحی و ساخت این نیمکت‌ها از روغن پوشش حفاظتی استفاده شده است که مناسب فضای باز و مقاومت در برابر اشعه UV می‌باشد. همچنین پایه‌های بتنی این نیمکت، با انواع شرایط آب‌وهوایی سازگاری دارد و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. در ساخت نیمکت آتریسا، از پیچ‌های استیل استفاده شده که برای اتصال چوب به بتن گزینه بسیار مناسبی است. نیمکت آتریسا، ۷۰ کیلوگرم وزن دارد و می‌توانید در سایت آن را تهیه کنید.

آترین؛ از مدل‌های جدید نیمکت شهری با جابه‌جایی آسان

نیمکت آترین، از مدل‌های جدید نیمکت شهری گروه صنعتی پارس آرای کوهستان است. نیمکت آترین، تمام چوب است. جنس چوب آن DouglasFir/ Thermo Pine و مقطع آن ۹۰*۴۲ میلی‌متر است. در این نیمکت نیز از روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید استفاده شده است. از مزایای اصلی این نیمکت‌ها می‌توانیم به قابلیت جابه‌جایی آسان آن اشاره کنیم. در مجموعه پارس آرای کوهستان امکان تولید نیمکت آترین در طول‌های متنوع به‌صورت سفارشی برای شما وجود دارد.

آدیناژ؛ از برترین مدل‌های جدید نیمکت شهری پارس آرای کوهستان

نیمکت آدیناژ، از جنس چوب DouglasFir/Thermo pine و با مقطع ۱۴۰*۴۲ میلی‌متر است. در ساخت نیمکت آدیناژ از روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید استفاده می‌شود. پایه‌های نیمکت آدیناژ از ورق فولادی است که در آن از پوشش رنگ الکترواستاتیک استفاده می‌شود. همچنین برای ساخت این نیمکت از پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز استفاده می‌کنند.

نیمکت آرایه؛ قابلیت چیدمان متنوع به‌صورت دایره و مارپیچ

نیمکت آرایه از مدل‌های جدید نیمکت شهری در گروه صنعتی پارس آرای کوهستان است. جنس چوب نیمکت آرایه DouglasFir/ Thermo pine و با مقطع ۹۰*۴۲ میلی‌متر است. در طول مراحل مختلف طراحی و ساخت نیمکت آرایه از روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید استفاده می‌شود.

پایه‌های نیمکت آرایه از ورق فولادی با رنگ الکترواستاتیک است. نیمکت آرایه همچنین شاسی فولادی با رنگ الکترواستاتیک دارد. در ساخت نیمکت آرایه از پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز استفاده می‌کنند. نیمکت آرایه همچنین قابلیت چیدمان متنوع به‌صورت دایره و مارپیچ را دارد.

آرنیک؛ از مدل‌های نیمکت شهری ساخته شده از تسمه فولادی

نیمکت آرنیک از جمله مدل‌های جدید نیمکت شهری مجموعه پارس آرای کوهستان است که به دلیل مقاومت بالا، این روزها طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. در ساخت این نیمکت از روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید استفاده می‌شود. پایه‌های نیمکت آرنیک از تسمه فولادی نورد شده به همراه رنگ الکترواستاتیک ساخته شده‌اند. همچنین این نیمکت پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز دارد.

نیمکت آرتمیس؛ مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و سازگار با شرایط محیطی مختلف

نیمکت آرایه از جنس چوب DouglasFir و با مقطع ۱۰۰*۵۰ میلی‌متر است. در طراحی و ساخت نیمکت آرتمیس از روغن پوششی محافظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید استفاده می‌شود. پایه‌های بتنی این نیمکت با انواع شرایط آب‌وهوایی سازگاری دارد و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم است.

در ساخت نیمکت آرتمیس از شاسی فولادی با رنگ الکترواستاتیک و همچنین پیچ‌های استیل برای اتصال استفاده می‌شود. در گروه صنعتی پارس آرای کوهستان امکان تولید بتن رنگی به‌صورت سفارشی برای این نیمکت وجود دارد.

آسا؛ از مدل‌های جدید و سبک‌وزن نیمکت شهری

نیمکت آسا از مدل‌های جدید نیمکت شهری پارس آرای کوهستان است که از جنس چوب DouglasFir Thermo pine و با مقطع ۹۰*۴۲ میلی‌متر می‌باشد. در طراحی و ساخت این نیمکت از روغن پوششی حفاظتی مخصوص فضای باز و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی استفاده می‌کنند. پایه‌های این نیمکت از ورق و پروفیل فولادی به همراه رنگ الکترواستاتیک است. در ساخت این نیمکت همچنین از پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز استفاده می‌شود.

مدل‌های جدید و پرکاربرد نیمکت شهری با پارس آرای کوهستان

استراحت کردن در مکان‌های عمومی نکته بسیار مهمی است. سالمندان، جوانان و کودکان به‌عنوان‌مثال در پارک‌ها از نیمکت‌های چوبی پارکی استفاده می‌کنند و بر روی آن‌ها می‌توانند از فضای زیبای پارک لذت ببرند. برای دانشجویان و افرادی هم که اهل مطالعه در فضای باز باشند، این نیمکت‌ها گزینه مناسبی است.

گروه صنعتی پارس آرای کوهستان باهدف طراحی و تولید انواع سازه‌ها و تجهیزات مبلمان شهری باتکیه‌بر نیروهای جوان، متدهای روز و تجربه بالای جمعی از مهندسان و متخصصان اهداف خود را در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان شهری مانند نیمکت‌های چوبی پیگیری می‌کند. پارس آرای کوهستان با داشتن چندین سال سابقه در طراحی مدل‌های جدید نیمکت شهری می‌تواند علاوه بر احیای فضاهای شهری، نیازهای عمومی شهروندان را نیز برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X