وبلاگ

شرکت مبلمان شهری | آیتم‌های مبلمان شهری عرضه شده در بهترین شرکت

آیتم‌های مبلمان شهری را از بهترین شرکت خریداری کنید

آیتم‌های مبلمان شهری عامل ایجاد رفاه برای شهروندان و افزایش زیبایی محیط‌های شهری و فضاهای سبز هستند. برای خرید این آیتم‌ها بهتر است آن‌ها را از بهترین شرکت مبلمان شهری خریداری کنید. بهترین شرکت عرضه کننده این آیتم‌ها شرکتی است که محصولات خود را از متریال‌هایی بادوام می‌سازد و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. تنوع بالا در طرح و رنگ آیتم‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های شرکت‌های برتر مبلمان شهری است. در این مطلب با انواع آیتم‌های عرضه شده در شرکت آراوود به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در این زمینه آشنا می‌شویم.

آراوود؛ عرضه‌کننده آبخوری‌های شهری

حتماً شما هم در پارک‌ها آبخوری‌های پارکی را مشاهده کرده‌اید. ما در مجموعه آراوود مدل‌های جدیدی از این آبخوری‌ها را تولید کرده‌ایم که زیبایی بسیار بیشتری نسبت به آبخوری‌ها بتنی معمول دارند و از متریال‌های مختلفی مانند ترموود و ورق‌های فولادی در ساخت آن‌ها استفاده شده است. تمامی سطوح فولادی در آبخوری‌های شهری آراوود دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک هستند و برای نصب چوب‌های ترمو از پیچ‌های استیل استفاده شده است.

خرید پایه‌های روشنایی مدرن از بهترین شرکت مبلمان شهری

پایه‌های روشنایی از جمله آیتم‌های ضروری مبلمان در فضاهای شهری از جمله پارک‌ها، مقابل فروشگاه‌ها، معابر و همچنین محوطه باغ‌ها، حیاط خانه‌ها و ویلاها هستند و نور موردنیاز برای عبور و مرور عابران را در شب تأمین می‌کنند. اگر به دنبال خرید پایه‌های روشنایی با طراحی زیبا و مدرن هستید، ما در شرکت آراوود از ترکیب چوب ترمو، متریال‌ها فلزی و تجهیزات روشنایی، مدرن‌ترین پایه‌های روشنایی را تولید کرده‌ایم.

برخی مدل‌های محبوب این آیتم‌ها در آراوود عبارت‌اند از:

  • پایه روشنایی نورا
  • پایه روشنایی اسپینا
  • پایه روشنایی تابا
  • پایه روشنایی آذین
  • پایه روشنایی آراز

خرید بهترین تجهیزات بازی کودکان از جنس ترموود

آراوود به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های مبلمان شهری، یک مجموعه از وسایل بازی به‌هم‌پیوسته بازی کودکان را از جنس چوب مقاوم ترموود تولید کرده است. مزیت این مجموعه در این است که چوب به‌کاررفته در آن از نوع فراوری شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، رطوبت و نور آفتاب دارد. از سوی دیگر این چوب دارای هیچ نوع ماده شیمیایی مضر برای پوست کودکان نیست. این مجموعه همچنین کیفیت بالایی از نظر اتصالات دارد که عمر آن را افزایش می‌دهد.

خانه حیوانات را از بهترین شرکت مبلمان شهری بخواهید

حتی در محیط‌های بسته نیز پیشنهاد می‌شود حیوانات خانگی مانند سگ و گربه دارای خانه‌ای برای خود باشند که در زمان استراحت به آن پناه ببرند. این نیاز در زمان نگهداری این حیوانات در فضاهای باز به‌ضرورت تبدیل می‌شود و می‌تواند حیوانات از مواردی مانند بادوباران و آفتاب محافظت کند.

ما در مجموعه آراوود مدل‌های گوناگونی از خانه‌های حیوانات را با ابعاد و ویژگی‌های طراحی مختلف تولید کرده‌ایم. این مدل اکثرا از نوع تمام چوب هستند و در ساخت آن‌ها از چوب DouglasFir/Thermo pine استفاده شده است. همچنین این چوب‌ها دارای یک‌لایه روغن حفاظتی هستند که از آن‌ها در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند. ما این امکان را نیز برای متقاضیان خرید این آیتم‌ها ایجاد کرده‌ایم که بتوانند ابعاد خانه حیوانات را تعیین کنند تا ما بر آن اساس، مدل موردنظر آن‌ها را به طور سفارشی تولید کنیم.

برخی از مدل‌های خانه‌های حیوانات در مجموعه آراوود عبارتند از:

  • خانه حیوانات آسکی
  • خانه حیوانات آمانچ
  • خانه حیوانات سوآکا
  • خانه حیوانات سپکو
  • خانه حیوانات گارنی

تنوع بالا در مدل‌های سطل زباله شهری آراوود

از دیگر آیتم‌های ضروری مبلمان شهری که شرکت آراوود آن‌ها را تولید می‌کند می‌توان به سطل زباله شهری اشاره کرد. این آیتم‌ها بهترین راهکار برای تأمین بهداشت محیط و جلوگیری از انباشت زباله در فضاهای باز هستند. ما در مجموعه آراوود باتکیه‌بر دانش و تجربه طراحان و صنعتگران خود، طیف وسیعی از مدل‌های این آیتم را طراحی و تولید کرده‌ایم. در تولید این محصولات از متریال‌هایی مانند فولاد و ترموود استفاده شده است. همچنین تمامی این مدل‌ها دارای سایبان در اشکال مختلف هستند که از ورود آب باران به سطل جلوگیری می‌کند.

با خرید فلاورباکس هر محیطی زیبا می‌شود

فلاورباکس‌ها از معدود آیتم‌های مبلمان شهری هستند که حتی در فضاهای داخلی نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. فلاورباکس چوبی در واقع جعبه‌ای است که می‌توانید خاک موردنیاز برای پرورش و نگهداری گیاهان را در آن بریزید و گیاهان موردعلاقه خود را در آن بکارید. یکی از مزیت‌های فلاورباکس این است که می‌توان آن را در ابعاد و اشکال گوناگون طراحی کرد. این جعبه‌های گل می‌توانند در اشکال مربعی، استوانه‌ای، مستطیلی و یا اشکال دیگر باشند.

جعبه‌های گل ساخته شده در مجموعه آراوود همگی دارای بخش‌های چوبی از جنس چوب مقاوم ترموود هستند. این چوب در برابر رطوبت دچار تغییر شکل و پوسیدگی نمی‌شود و از سوی دیگر با القا حس طبیعت، زیبایی محیط‌ها را افزایش می‌دهد. برخی از مکان‌هایی که می‌توانید فلاورباکس‌ها را در آن‌ها قرار دهید را با هم مرور می‌کنیم:

  • سالن‌های انتظار فرودگاه، بیمارستان و مراکز خدماتی
  • معابر داخل مجتمع‌های مسکونی
  • معابر داخل پاساژها و مراکز تجاری دیگر
  • روی تراس منزل
  • در داخل محوطه بام سبز
  • در داخل یا کنار آلاچیق‌های فضای سبز
  • در خیابان‌ها و معابر پارک‌ها

نیمکت‌های چوبی زیبای مجموعه آراوود

نیمکت‌های چوبی امکان نشستن و استراحت افراد را در محیط‌های داخلی مجموعه‌های تجاری و اداری و محیط‌های بیرونی در شهر مانند پارک‌ها و معابر ایجاد می‌کنند. آراوود به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های مبلمان شهری انواع این نیمکت‌ها را در مدل‌های گوناگون تولید کرده است. برخی از نیمکت‌های مجموعه ما تماماً از جنس چوب هستند و برخی دیگر دارای پروفیل‌های فولادی می‌باشند. همچنین چوب به‌کاررفته در این مدل‌ها دارای تنوع در رنگ است.

شرکت آراوود؛ عرضه‌کننده مدرن‌ترین آیتم‌های مبلمان شهری

آیتم‌های مبلمان شهری در هر فضایی که قرار بگیرند عاملی برای آسایش بیشتر شهروندان هستند. ما در مجموعه آراوود با استفاده از ترکیب چوب مقاوم ترموود با متریال‌های فولادی و اتصالات استیل، مقاوم‌ترین و زیباترین آیتم‌های مبلمان شهری را تولید کرده‌ایم. شما می‌توانید آیتم‌هایی مانند میز و صندلی چوبی، نیمکت، سطل زباله شهری، پایه‌های روشنایی و… را با بالاترین کیفیت ساخت و قیمت‌های منصفانه از مجموعه ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X