وبلاگ

راهنمای خرید مبلمان باغی | ویژگی‌های این نوع از مبلمان برای باغ و ویلا

طراحی فضای خارجی ویلاهای مدرن با خرید مبلمان باغی

توجه به طراحی داخلی و خارجی خانه‌ها و ویلاها اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از المان‌های مهم برای افزایش زیبایی فضای بیرونی ویلاهای مدرن امروزی، استفاده از یک ست مبلمان باغی به‌روز و باکیفیت است. مبلمان باغی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و با استفاده از متریال‌های گوناگون تولید می‌شود. به همین دلیل انتخاب یک ست مبلمان باکیفیت، زیبا و کاربردی می‌تواند برای صاحبان ویلاها و باغچه‌ها کمی دشوار و گیج‌کننده باشد. در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال یک راهنمای خرید مبلمان باغی مناسب هستند تا بدانند در هنگام خرید این نوع از مبلمان باید به چه نکاتی توجه کنند.

راهنمای خرید مبلمان باغی برای فضاهای خارجی

عوامل بسیار زیادی در انتخاب و خرید مبلمان باغی مناسب تأثیرگذار هستند که شما باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید. دقت داشته باشید که در خرید مبلمان باغی تنها نباید به قیمت مبلمان نگاه کنید، زیرا ممکن است که یک ست مبلمان با وجود قیمت بسیار مناسب از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار نباشد و به‌سرعت خراب و فرسوده شود. در نتیجه شما با خرید یک است مبلمان باغی ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت، به‌جای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، موجب افزایش آن می‌شوید. در ادامه راهنمای خرید مبلمان باغی برای فضاهای خارجی و بالکن‌های بزرگ ویلاهای مدرن، به معرفی مهم‌ترین عواملی می‌پردازیم که در هنگام خرید مبلمان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

توجه به جنس متریال به‌کاررفته در هنگام خرید مبلمان باغی

مهم‌ترین عاملی که در راهنمای خرید مبلمان باغی به آن اشاره می‌کنیم، توجه به متریال مورداستفاده برای تولید مبلمان باغی موردنظر است. شما برای انتخاب جنس مناسب علاوه بر درنظرداشتن نیازها و سلیقه خود، باید به کیفیت متریال مبلمان باغی نیز توجه داشته باشید. مبلمان باغی معمولاً با استفاده از چوب، انواع فلزات و پلاستیک‌ها یا به‌صورت ترکیبی از این مواد طراحی و ساخته می‌شوند.

مبلمان باغی پلاستیکی معمولاً استحکام و ماندگاری کمتری دارد، اما از وزن مناسبی برخوردار بوده و جابه‌جایی آن ساده‌تر است. همچنین مبلمان باغی پلاستیکی برای مناطقی که با تغییرات آب‌وهوایی و بارش‌های شدید مواجه هستند، گزینه مناسبی است.

مبلمان‌های فلزی را معمولاً با استفاده از آهن یا آلومینیوم تولید می‌کنند. این نوع از مبلمان باغی معمولاً استحکام و مقاومت بالایی دارد و در نتیجه طول عمر بیشتری خواهد داشت. اما شاید یکی از مشکلات مبلمان فلزی وزن بالا و دشوار بودن جابه‌جایی آن باشد. به همین علت، در برخی از موارد برای کاهش وزن این مبلمان از ضایعات فلزی بی‌کیفیت نیز استفاده می‌کنند که تشخیص آن کار ساده‌ای نخواهد بود.

خرید مبلمان باغی چوبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش زیبایی محیط خارجی باغ‌ها و ویلاها است. چوب‌های مورداستفاده برای تولید این مبل‌ها علاوه بر استحکام و طول عمر بالا، در برابر تغییرات دمایی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. همچنین چوب به‌عنوان یکی از المان‌های اصلی طبیعت نقش مهمی در افزایش زیبایی محیط باغ یا ویلای شما ایفا می‌کند.

راهنمای خرید مبلمان باغی بر اساس کیفیت رنگ و پوشش سطح

همان‌طور که می‌دانید، مبلمان باغی در بسیاری از روزهای سال در معرض تغییرات آب‌وهوایی از جمله بارش برف‌وباران قرار دارند. رطوبت می‌تواند باعث زنگ‌زدگی مبلمان باغی فلزی و کاهش طول عمر مفید آن و همچنین ازبین‌بردن زیبایی ظاهری آن شود. رطوبت همچنین برای مبلمان باغی چوبی نیز مضرات فراوانی دارد و می‌تواند باعث بادکردن چوب و خرابی مبلمان شوند.

در نتیجه یکی دیگر از نکات مهمی که در راهنمای خرید مبلمان باغی به آن اشاره می‌کنیم، کیفیت و تکنولوژی مورداستفاده برای ایجاد رنگ و پوشش‌های سطحی محافظ است. توجه داشته باشید که تنها وظیفه یک‌رنگ یا پوشش محافظ باکیفیت بخشیدن ظاهری زیبا و چشم‌نواز و افزایش درخشندگی مبلمان نیست. یک‌رنگ یا پوشش مناسب در برابر تغییرات دمایی و رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین یک‌رنگ باکیفیت پوسته‌پوسته یا کم‌رنگ نمی‌شود.

کیفیت لوازم و تجهیزات جانبی مبلمان باغی

معمولاً برای افزایش راحتی مبلمان‌های باغی بر روی سطح آن‌ها از انواع فوم‌ها، پارچه‌ها و کوسن‌ها استفاده می‌کنند. همچنین برای متصل‌کردن بخش‌های مختلف این مبلمان‌ها از انواع اتصالات مانند پیچ‌ومهره و میخ‌ها استفاده می‌شود. برخی از افراد سودجو برای کاهش هزینه‌های خود مبلمان باغی را با استفاده از فوم‌ها، پارچه‌ها و اتصالات بی‌کیفیت تولید می‌کنند.

توجه به کیفیت این تجهیزات و لوازم جانبی یکی دیگر از نکات مهمی است که در راهنمای خرید مبلمان باغی به آن اشاره می‌شود. به‌عنوان‌مثال، بهتر است به دنبال خرید مبلمان باغی بروید که برای تولید آن از پلی‌اورتان منعطف یا فوم سرد استفاده شده باشد. زیرا این فوم‌ها قابلیت ارتجاعی بسیار مناسبی دارند و حالت اولیه خود را به‌سادگی از دست نمی‌دهند. تشخیص کیفیت سایر لوازم جانبی ممکن است کمی دشوار باشد، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید مبلمان باغی حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

توجه به استاندارد بودن ابعاد مبلمان باغی

یکی دیگر از نکات مهمی که در این راهنمای خرید مبلمان باغی به آن اشاره می‌شود، دقت به استاندارد بودن ابعاد مبلمان موردنظر است. این نکته برای حفظ سلامتی شما و جلوگیری از ایجاد انواع دردهای مزمن در ستون فقرات و گردن شما نقشی اساسی دارد.

در هنگام خرید مبلمان باغی موردنظر خود اطمینان حاصل کنید که در هنگام نشستن بر روی مبل پای شما از سطح زمین جدا نمی‌شود. همچنین پای شما نباید بیش از اندازه بر روی سطح زمین کشیده شود. علاوه بر این، باید دقت داشته باشید که پشتی مبلمان موردنظر به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که قسمت گودی کمر شما را پر کند. تولیدکنندگان معتبر صنعت مبلمان باغی برای تولید محصولات باکیفیت خود در کنار استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، از نظارت مهندسان متخصص برای طراحی استاندارد مبلمان بهره می‌برند.

خرید مبلمان باغی راحت و استاندارد از آراوود

خرید مبلمان باغی مناسب یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش زیبایی بالکن‌ها و محیط خارجی خانه‌ها و ویلاها به شمار می‌آید. در هنگام خرید مبلمان مناسب باید به عواملی مانند جنس و کیفیت متریال، کیفیت رنگ، پوشش سطح و استاندارد بودن ابعاد مبلمان باغی توجه کنید.

آراوود به‌عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان محصولات چوبی از جمله مبلمان باغی، توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را از نقاط مختلف کشور به خود جلب کند. شما می‌توانید برای خرید یک ست مبلمان باغی زیبا و باکیفیت با مناسب‌ترین قیمت ممکن با فروشگاه ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X