وبلاگ

سطل زباله‌های چوبی محبوب جهان در سال ۲۰۲۲

سطل زباله چوبی پارکی

سطل‌های زباله چوبی و چوب پلاستیکی از المان اصلی در طراحی شهری و مبلمان شهری فضای باز است. این سازه‌ها نه‌تنها در پاکیزگی محیط‌زیست بسیار نقش مهمی دارند، بلکه در صورت طراحی خلاقانه و متفاوت موجب زیبایی دوچندان ظاهر شهر خواهند شد. ازاین‌رو می‌توانید از این وسایل در قسمت‌های مختلفی از جمله روف‌گاردن، محوطه‌سازی آپارتمان‌ها یا ویلا، همچنین در فضاسازی‌های شهری استفاده کنید. باتوجه‌به سرعت مدرن شدن روزافزون برای زندگی شهری، امروزه در مراکز همگانی و عمومی و شلوغ و پر رفت‌وآمد با انواع سطل زباله چوبی محبوب و مدرن روبرو خواهید شد که از نظر شکل ظاهری تا حدودی متفاوت هستند.

کیفیت سطل زباله چوبی پارکی

سطل زباله چوبی محبوب از جنس چوب پلاست از مدل‌های محبوب و جدید سطل زباله ساخته شده با موادی جدید (چوب پلاست) است؛ این سازه‌ها شکلی کاملاً متفاوت از سایر نمونه‌ها داشته و وظیفه مهمی در زیباسازی شهری دارد. در ضمن می‌توانید سازه موردنظر خود را سفارش دهید تا بنا بر نیاز، با رنگ دلخواه شما ساخته شود. از ویژگی‌های سطل زباله چوبی محبوب (چوبی یا چوب پلاست) می‌توان به عمر بالای آن به نسبت نمونه‌های دیگر اشاره نمود؛ همچنین این محصول در برابر هرگونه شرایط آب‌وهوایی کاملاً مقاوم است.

سطل‌های پارکی از جنس چوب پلاست

سطل زباله چوب پلاست قابل‌اجرا در شکل‌ها و مدل‌های مختلف بوده و شما می‌توانید سطل و یا سازه‌های مبلمان شهری موردنظر را با ابعاد مشخص و در رنگ‌های دلخواه سفارش دهید. سطل زباله چوبی ساخته شده با پروفیل چوب پلاستیک بسیار باکیفیت و مقاوم بوده در دسته مبلمان شهری فضای باز جای می‌گیرد. به همین دلیل این المان قابل‌استفاده در روف‌گاردن، محوطه‌سازی‌های حیاط یا باغ، طراحی شهری و غیره خواهد بود؛ طرح چوبی این سطل‌های چوبی هماهنگی خاصی با عناصر ذکر شده ایجاد می‌نماید.

قیمت سطل زباله چوبی پارکی

قیمت سطل زباله چوبی پارکی با درنظرگرفتن ابعاد انتخابی و سایز دلخواه متفاوت خواهد بود؛ به همین علت شما می‌توانید متناسب با فضایی که به سطل‌های زباله نیاز دارد، ابعاد و سایز دلخواه را انتخاب کرده و به‌این‌ترتیب در قیمت سازه (سطل چوبی) تأثیرگذار باشید. یکی از محاسن این سطل‌های زباله چوبی، سفارش آن‌ها بوده که این قابلیت و آزادی را به کاربر می‌دهد تا بتواند متناسب با هر فضایی محصول خود را سفارش داده یا انتخاب نماید. قیمت سطل زباله چوبی محبوب به دلیل استفاده از متریال چوب پلاستیک مقرون‌به‌صرفه است.

خرید مدل‌های مختلف سطل زباله چوبی محبوب

خرید سطل زباله چوبی محبوب که با استفاده از پروفیل‌های چوب پلاست تولید شده است را می‌توانید از شرکت‌های مختلفی انجام دهید. ضمن این که مدل‌های متنوعی از این سازه توسط مجریان مبلمان شهری، طراحی و اجرای مبلمان فضای باز، روف‌گاردن، محوطه‌سازی آپارتمان یا ویلا اجرا شده است. این سازه دارای مدل‌های مختلفی از جمله سطل زباله چوبی محبوب برای پارک‌ها یا فضاهای تجاری – اداری بوده که این قابلیت را به شما می‌دهد که باتوجه‌به فضای لازم بتوانید طرحی زیبا و متناسب با محیط سفارش دهید. برای سفارش و خرید سطل زباله چوبی پارکی می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرا مراجعه نمایید.

فروش سطل زباله چوبی شیک

 

فروش سطل‌های زباله چوبی در بسیاری از مراکز فروش و فروشگاه‌ها انجام می‌گردد، ولی برای این که از کیفیت محصول انتخابی خود اطمینان خاطر داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این سفارش‌ها را به شرکت‌های معتبر بسپارید. با این روش شما مطمئن خواهید بود که محصول و سفارش موردنظر بر طبق سلیقه و خواسته شما طراحی و اجرا شده است و از کیفیتی که باید برخوردار است. شرکت‌های بسیاری جهت ساخت و فروش سطل زباله چوبی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع است که به شما این قابلیت را می‌دهد تا بر طبق سلیقه و بودجه موردنظر محصول را سفارش دهید.

سطل زباله چوبی پارکی ارزان‌قیمت

سطل زباله چوبی محبوب و ارزان را می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های معتبر و متعددی سفارش دهید. محصولات اجرا شده توسط این شرکت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده، همچنین این که در حداقل زمان ممکن و در محل موردنظر توسط گروه حرفه‌ای نصب و اجرا خواهند شد. همان گونه که می‌دانید این محصولات چوبی بسیار پرکاربرد بوده و باتوجه‌به این که از جنس چوب تولید می‌شود، گزینه‌ای مناسب برای فضاهای عمومی و فضای باز بوده و سازگاری بسیار خوبی با محیط‌زیست دارد. به همین دلیل می‌توان با انتخاب سطل زباله چوبی محبوب از آلودگی محیط پیرامون به بهترین شکل جلوگیری کرد.

انواع سطل زباله چوبی شیک

انواع سطل زباله چوبی محبوب را می‌توانید در مراکز عمومی یا تجاری، پارک‌ها، محل عبور و مرور افراد و غیره مشاهده کنید. این محصولات یکی از عناصر مهم و اصلی در فضاسازی‌های شهری به شمار می‌آید و نقش ضروری و مهمی در پاک‌سازی محیط‌ زیست دارد. همچنین سطل زباله چوبی پارکی طرح‌بندی‌های متفاوتی دارد که می‌توان از این سازه برای مکان‌های مختلف و با ظاهری گوناگون استفاده نمود. از ویژگی‌های این المان می‌توان به برخورداری از رنگ‌های بسیار متنوع و نیز مقاومت بالای آن در برابر عوامل بیرونی مانند: سرما یا گرمای هوا، باد، باران در فضای باز اشاره کرد.

سطل زباله چوبی

سطل زباله چوبی محبوب‌ترین و مطلوب‌ترین سطل‌های زباله در پارک‌ها فضاهای شهری می هستند و دلیل آن زیبایی فراوان و سازگاری عالی آن با محیط‌زیست است. برای افزایش دوام و طول عمر بیشتر سطل‌های زباله چوبی باید از روکش محافظتی فولادی، پلیمری و یا ورق‌های گالوانیزه نیز در تولید محفظه داخلی آنها استفاده کرد. سطل‌های زباله چوبی ظاهر زیبایی به پارک‌ها و مبلمان شهری داده و می‌توان از آن‌ها در قسمت‌های دیگری مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، تالارهای جشن و رستوران‌ها هم استفاده کرد.

سطل زباله چوبی پارکی

سطل زباله چوبی پارکی، یکی از پرکاربردترین محصولات در میان تجهیزات شهری است. در حقیقت دلیل این کاربرد فراوان این است که هیچ معبری وجود ندارد که نیازی به نصب سطل زباله‌های شهری نداشته باشد. سطل زباله شهری چوبی، در مرحلهٔ اول به تمیزی و بهداشت محیط کمک می‌کند، اما اجراکنندگان پروژه‌های شهری، اغلب ترجیح می‌دهند که زیبایی را در کنار قسمت کاربردی این محصول لحاظ کنند. سطل‌های زباله چوبی، از دو مخزن متصل به یکدیگر، تشکیل شده‌اند که با علامت‌گذاری صحیح، شهروندان را به تفکیک زباله در سطح شهر و پارک‌ها ترغیب می‌نماید.

دیگر خصوصیات سطل زباله چوبی محبوب

 

مبلمان و تجهیزات شهری، شامل مجموعه بسیار بزرگی از تجهیزاتی می‌شوند که هر دو جنبهٔ زیبایی و کاربرد را در کنار یکدیگر باید داشته باشند. انواع مختلف سطل زباله شهری و پارکی، نمونه‌ای از این محصولات و المان‌ها است. سطل‌های زباله چوبی هماهنگی خاصی با محیط ایجاد می‌کنند، و از لحاظ جلوه، بسیار زیبا هستند. به همین دلیل در پارک‌ها و پیاده‌روهای درخت‌کاری شده، استفاده از سطل زباله چوبی محبوب می‌شود.

سطل زباله چوبی شیک از جنس ترمووود

ساخت و تولید مبلمان شهری و انواع سطل زباله چوبی محبوب از جنس ترمو جزء خلاقیت‌های خاص بوده و استفاده از این مواد در فضای مبلمان شهری و انواع فضاهای عمومی به‌راحتی ممکن شده است. قابلیت‌های ترمووود به ما این قابلیت را می‌دهد تا با طرح‌های جدید و خلاقانه، استفاده بیشتری از این محصولات زیبا را در فضای زندگی خود داشته باشیم.
تمامی این محصولات توسط رنگ‌های خاص که دارای خواص آنتی‌باکتریال و ضد جلبک می‌باشد پوشش داده شده و همچنین دارای خاصیت رنگ‌پذیری به‌تمامی کدهای رنگی موجود در بازار است. تمامی اتصالات استفاده شده در این محصولات مانند پیچ و چسب از بهترین مواد و کاملاً ضد آب است .

تولید تجهیزات مبلمان شهری با چوب‌های مختلف

کاج یکی از انواع درختان سوزنی برگ و دارای چوبی نرم است. این درخت بیشتر برای اروپا است و در نواحی شمال اسکاندیناوی رشد می‌کند. رنگ طبیعی چوب کاج سفید مایل به زرد می‌باشد که بعد از عملیات خاص به رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ تغییر رنگ می‌دهد. به علت تراکم و دانسیته پایین، این ترمووود از مقاومت قابل قبولی برخوردار بوده و معمولاً در تمامی تجهیزات مبلمان شهری مورداستفاده قرار می‌گیرند باکیفیت‌ترین قسمت درخت، مغز آن است که بهترین قسمت برای ساخت چوب ترمو می‌باشد. محصولات مبلمان شهری همچنین از چوب کاج ترمووود فنلاند ساخته می‌شوند و همه مراحل ساخت آنها به‌صورت دستی و کارگاهی می‌باشد.
ابعاد و اندازه محصولات طبق استانداردهای جهانی بوده ولی در صورت نیاز و به سفارش مشتری، تغییر ابعاد امکان‌پذیر است.

سخن آخر

بهترین سطل زباله چوبی

سطل زباله چوبی پارکی، از پایه‌های فلزی و بسیار محکم تشکیل شده که در زمان بتن‌ریزی می‌توان آن پایه‌ها را در داخل فونداسیون کار گذاشته و به‌این‌ترتیب با استحکام کافی آن‌ها را نصب کرد. قسمت دیوار بیرونی هر دو مخزن سطل‌های پارکی، از چوب‌های عمودی و شکیل ساخته شده که در هماهنگی بیشتر با فضای درختان است. جداره داخلی سطل زباله چوبی پارکی، از جنس فلزی است که بهترین انتخاب برای این منظور است.

شرکت‌های بی‌شماری مجموعه‌ای از تجهیزات مختلف شهری و پارکی را، باکیفیت عالی، در دسترس کاربران قرار داده است. با بررسی کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی و نیز پایین‌ترین قیمت نسبت به سایر شرکت‌ها، انتخاب شما شرکت آرا خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X